11 Mayıs 2013 Cumartesi

Blogger alanadı Google Apps Sunucu Hatası

Google Apps'dan bir alan adı satın aldınız ve ödemesini gerçekleştiridiniz, yalnız mailinize gelen link ile doğrulama yaptığınızda "Google Apps Sunucu Hatası" şeklinde bir sorun ile karşılaşıyorsunuz
Sunucu hatası
İsteğinizi şu anda işleyemiyoruz, lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Çözüm 1-Kullanıcı adı olarak bloggeradmin yazın ve şifrenizi oluşturun

Çözüm 2- Alanadınızı https://www.google.com/a/alanadınız (alanadınız yazan yeri, satın aldığınız domaini başında www olmadan yazın ve değiştirin) Bu linki kopyalayıp tarayıcı çubuğuna yapıştırın açılan sayfada, Hesabıma erişemiyormusunuz seçeneğine tıklayın 3. şık olan Oturum açarken başka sorunlar yaşıyorumu seçin e-posta adresi olarak "bloggeradmin@alanadınız" yazın.

Sizi "Lütfen şifrenizi sıfırlamak veya kullanıcı adınızı almak için alan adınızın BT yöneticisiyle bağlantı kurun. Daha fazla bilgi edinin.
"alanadınız" alan adının hesap yöneticisiyseniz, yönetici şifrenizi sıfırlayabilirsiniz."

sayfası karşılayacak "yönetici şifrenizi sıfırlayabilirsiniz". linkine tıklayın doğrulama kodunu girin açılan sayfada "Yönetici kullanıcı adınızı veya şifrenizi mi unuttunuz? altındaki doğrulama kodunu girin ve şifre ve kullanıcı adınızın e-postanıza gelmesini sağlayın. Gelen e-postadaki linke tıklayın kullanıcı adı olarak "bloggeradmin" seçin ve şifrenizi oluşturun.

Bu şekilde Google Apps giriş işlemleriniz tamamlayın


4 yorum:

  1. alan adımı alamadım bir türlü. Yardım edermisniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger yardım formuna yazarsanız, Hooglede Blogger yardım formu olarak aratın bulursunuz

      Sil
  2. Siz e posta adresi olarak bloggeradmin@alanadınız yazınız demişsiniz. Ama ben daha maili alamadım şifremi yeni mailimi yazdım fakat sunucu hatası verdi. daha mailimi alamadım.
    yardım edermsnz

    YanıtlaSil
  3. dandikgooglenin dandik appsını eleştiren13 Kasım 2014 03:21

    alan adını aldım para verdim şimdi yok apps a giriş yok yönetici konsolu ...
    yönetici konsoluna girmek için aynı google şeysi çıkıyor, ne boktan bir google uygulaması, parayı alırken iyi, kimse kayır olmasın saçma senelik aylık yoluyolar, birsürü cümle açıklama var hiçbiri işe yaramıyor

    YanıtlaSil