18 Haziran 2011 Cumartesi

Blogger Yazı Kayıtlarının 2 Tane Görünmesi

Blogger / Blogspot yazı kayıtlarının 2 tane gözükmesi sıkça rastlanan sorunlardandır, Gönderilen yazılar blog ana sayfasında 2 adet çift gözükür yazılar 2 tane alt alta yayınlanır.
Buna yol açan Blog kayıtları widgetinin iki tane olmasıdır.

Tasarım > sayfa öğeleri yolunu takip edin
''Blog kayıtları'' gadgetinin 2 tane olup olmadığına bakın
2 adet Blog Kayıtları varsa bir tanesini sileceksiniz
Blog kayıtları Gadgetinin bir tanesini sürükle bırak yöntemiyle sidebara taşıyın ve silin.
Bu yöntemle sileme yapamıyorsanız HTML düzenle sekmesini açın
HTML'de blog kayıtları şeklinde aratın CTRL F yardımıyla bulabilirsiniz
2 adet olan Blog kayıtları widgetinden bir tanesini
"true" olan biçimi false olarak değiştirin.
şablonu kaydedin
sayfa öğeleri bölümüne gelin
Blog kayıtları widgeti düzenle sekmesini açın
false olarak değiştirdiğiniz widgette sil seçeneğini göreceksiniz.

(true komutu widgetin silme işlemini kapatır, false komutu sil seçeneğini açar)

7 yorum:

  1. dediğinizi yaptım ama yine olmadı ...benimle iletişime geçebilir misiniz ? osmanguler021@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. http://darthseko.blogspot.com/ adresimden sorun için yardım alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. blog kayıtları 2 tane gözüküyor html de 1 tanesini silin geçin ben öyle yaptım oldu
    http://zumruttepeleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. blogger
    iki tane görünüyor yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. false yaptığımızda silin miyor

    YanıtlaSil
  6. blogger yayıynları iki tane sürekli bir türlü silemedim

    YanıtlaSil